Klacht: bankbeslag

op 04 oktober 2016 over Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Heb al enige tijd een regeling met bovengenoemde en deze word maandelijks betaald doordat dit in ons eigen systeem vaststaat! Kom terug van een maand vakantie Kroatie en tot onze grote verbazing zit er bankbeslag door bovengenoemde… Ik natuurlijk meteen de post nakijken, geen brief! Vreemd uiteraard…toen meteen de afschriften na gaan kijken aangezien alles automatisch gaat… ben gelijk begonnen bij Januari 2016… Daar zie ik dat het mooi elke maand dezelfde datum word afgeschreven van onze bank, behalve in augustus… ik zie overigs wel dat september weer netjes word afgeschreven dus verbaasd bel ik met de firma… waarom niet even een brief, waarom niet even een telefoontje dus we controleren de gegevens samen… regeling loopt al een aantal jaar dus ze had een email in het systeem staan wat al meer dan een jaar niet was gebruikt….laten ze daar nu net naar ge email hebben op 2 september met het verzoek om betaling uit te voeren… helaas heb ik dat dus nooit kunnen zien… maar ze leggen van 1 maand achterstand beslag op al onze rekeningen met een tegoed van over de € 2000,00 waardoor 2 hypotheken niet worden afgeschreven… ik vraag me af of het wettelijk is op deze manier dit te hebben opgelost….en als ik nu vaker had gemist de afgelopen maanden dan hadden ze recht van spreken maar 1 x en dan binnen 2 weken beslag op de rekeningen… sorry! Uiteraard gebeld, ze stonden me netjes te woord maar beslag was terecht!! Als ik het bedrag in 1 x kon betalen had ik dit wel gedaan maar dan als extra kosten € 70 voor bankbeslag en ook nog gisteren iemand langssturen die een brief komt afgeven kosten ook nog eens € 73,00 word ik heel boos van!! Ik ben niet van plan om het hierbij te laten zitten en de regeling maar stop te zetten of nu nog maar minder dan de helft te gaan betalen om de rest weer te kunnen opvangen!!

Bankbeslag eraf, kosten niet terecht!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Melchers1971