Klacht: Bank stel is niet goed

op 26 september 2017 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Ik heb een bank gekocht daar was niet verteld dat het een opklop bank was???? Nu moet ik elke avond mijn televisie verplaatsen omdat het hoort bij deze bank, na 4 maanden is dat normaal bij deze firma zeggen ze zelf??? Bij klachten kan je na 4 maanden 50% korting krijgen als je bij hun een andere bank koopt, inkoop nog geen 25% daarvan, leuk 2x verdienen aan jou probleem. Koop nooit bij hun en ook niet bij mortel zelfde firma. Geen aanbod om het op te lossen, zelf voorstellen gedaan, geen enkel voorstel werd geaccepteerd, dus 0.0 bij deze firma’s. KOOP DAAR helemaal niets, ga naar ikea daar is service wel oké

Groetjes

Bankstel na 4 maanden zakt de zitting 10 cm in

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Piet Klerkx

Heeft op 27 september 2017 om 13:36 geantwoord

Geachte heer De Jong,

Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw bank. Onze monteur is bij u geweest en heeft beoordeeld dat de klachten die u heeft inherent zijn aan het model. De klachten zijn dan ook afgewezen.

Om u toch tegemoet te komen hebben wij u aangeboden om een herkeus te maken met daarbij een afschrijving van 50% op uw huidige bank. We vinden het jammer om te vernemen dat u ons aanbod niet aanneemt. We kunnen u echter geen aanbod doen.

Koen
webcare Piet Klerkx

Heeft op 27 september 2017 om 15:42 geantwoord

Om bij een slecht product ook nog eens +/- 1400,- af te schrijven lijkt mij geen nette oplossing. Ik heb al eerder gevraagd om een betere vulling van de zit gedeeltes die bestaat, waarom komen jullie daar niet mee, de maten zijn bekend dus dat moet geen probleem zijn, kunnen jullie claimen bij de leverancier. Er moet toch een oplossing komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lex de Jong