Klacht: Bank niet geleverd zoals afgesproken

op 21 april 2017 over Hoogenboezem in de categorie Meubelwinkels

Wij kochten een bank van Henders and Hazel in Den Haag. Toen wij kwamen oriënteren werd ons gevraagd de deur op te meten zodat ze wisten of ze de hoofdsteunen moesten demonteren bij levering. Wij hadden toen nog niet de sleutel van ons nieuwe huis maar zijn speciaal bij de oude bewoners langs gegaan om op te meten. De maat doorgegeven en op de bon bij de bestelling is geschreven dat de bank gedemonteerd moest worden.
Staan ze er gister, je raad het al, met de hoofdsteunen er nog aan. Een deel van de bank paste dus niet naar binnen en is weer teruggegaan. Inmiddels proberen mijn man en ik al steeds met de planning te bellen. Je staat daar sowieso al erg lang in de wacht of de verbinding wordt verbroken.
Nu willen ze pas over een ruime week opnieuw komen leveren en willen ze ook niet met ons meedenken over levertijden. Wij werken beide fulltime en kunnen niet nog een keer vrij nemen door een fout van jullie.

Als de levering voor donderdag plaats vindt na 16:00.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogenboezem over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogenboezem in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoogenboezem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoogenboezem

Heeft op 24 april 2017 om 10:33 geantwoord

Beste mevrouw Dusoswa,

Bedankt voor uw bericht.

We begrijpen het probleem en bieden u onze excuses aan dat de hoofdsteunen niet gedemonteerd waren bij eerste levering zoals besproken bij aankoop. Echter is er afgelopen vrijdag contact geweest met uw echtgenoot, en hierbij is besproken dat er a.s dinsdag (morgen) een levering gepland wordt na 14.00.

Hoogenboezem meubelen

Alle klachten die gemeld zijn door vlienkrol