Klacht: Bank

op 13 december 2017 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Goedemorgen,

Ik wil een klacht indienen en eigenlijk gaat dit over de service die de filiaal manager van het filiaal in purmerend (niet) levert.

Wij hebben op 21-10 een Fresh bank gekocht. De bank zou in de week van Sinterklaas geleverd worden. Ik reageerde sceptisch omdat ik het snel vond (6 weken). De medewerker verzekerde dat de service was verbetert en dat wij hier echt op konden rekenen. Echter bleek dat wij eind november een mail kregen dat het in de week van 25 december zou worden. Dat betekent dik 3 weken verlaat. 1. Vind ik niet dat je dit je klant via de mail laat weten en 2. 3 weken verlaat?

Filiaal in purmerend gebeld en het hoofdkantoor.
De mevr van het hoofdkantoor heeft naar mijn mening haar best gedaan om er voor te zorgen dat wij met kerst een bank hebben. Het filiaal in purmerend gebeld en vertelt dat Piet klerkx wat ons betreft de laatste kans heeft verpest. Wij hebben in het verleden al veel gezeur gehad met Piet klerkx. Bijna 3 maanden op stoelen wachten en vervolgens alsnog de verkeerde leveren en toen duurde het weer bijna 4 maanden. Dus u snapt. Laatste kans…

De filiaal manager van purmerend vond het nodig om mij tot nu toe 3x te beloven terug te bellen maar telkens dit niet te doen.
Ik vind namelijk dat wij recht hebben op enig compensatie. De filiaal manager begreep ook niet waarom ik het op prijs had gesteld als we gebeld zouden worden over het verlate van onze bestelling. Hij zou het gaan uitzoeken en mij terug bellen op maandag 27 november, op vrijdag 1 december heb ik hem maar weer gebeld.

Toen kreeg ik dat hij geen tijd had gehad om mij terug te bellen en dat hij pas manager was van het filiaal. Ik vertelde hem dat een klant service wil en geen boodschap heeft aan hoelang iemand er zit en of hij het wel of niet druk had. Ik kreeg namelijk nu het gevoel dat ik niet helemaal bovenaan het prioriteiten lijstje stond.
Meneer vertelde dat hij maandag 4 december zou terug bellen met een passende oplossing.

HIJ MOET NOG BELLEN.

Ondertussen heb ik mijn of eigenlijk uw mond op mond reclame over uw verleende service al goed de ronde laten doen.

Met een afwachtende groet,

Cynthia Koebrugge

Tip: neem je klanten serieus en helemaal als het verleden ook al niet zo goed is verlopen.
Ik ben mijn vertouwen in Piet klerkx verloren.

Alle klachten die gemeld zijn door Cynthiakoebrugge