Klacht: Bandjes van de sportband gaan stuk

op 08 mei 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mijnheer/ mevrouw,

Ik heb al 2 bandjes gekocht, omdat de. ijzeren sluitinkjes verloren gaan. Echt zo jammer, want verder is het fijn dragen. Hebben jullie een oplossing voor een andere sluiting?
Verkopen jullie de ijzeren sluiting ook los?

Met vriendelijke groet,

Tine van Almenkerk

Gewenste Oplossing:

Zodra er een oplossing komt voor het hierboven beschreven probleem!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 24 april 2018 om 17:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tine1203