Dit bedrijf leverde de verkeerde banden. Bij ontvangst heb ik de zending direct geweigerd en retour laten sturen naar het depot. Nu vraagt het bedrijf mij 100 euro verzendkosten voor banden die zij verkeerd hebben geleverd. Absurd bedrijf, absoluut niet... Lees meer
Ik heb in eerste instantie de verkeerde banden ontvangen en een tijdje geleden ook andere banden besteld die ik retour wilt sturen maar op beide berichten geen reactie ontvangen. Ik heb ze via de website en whatsapp gecontacteerd, maar nog... Lees meer
Ik heb 13 oktober twee banden gekocht maar nooit ontvangen. De klantenservice scheept me af met de informatie dat ze onderweg zijn. Ze zouden 18 oktober 2023 geleverd moeten zijn maar dat is nooit gebeurd. Ze reageren niet op mijn... Lees meer
Banden gekocht met helaas de verkeerde maat. Dit aangegeven bij Bandenleader. Hierop krijg ik als reactie dat ruilen niet kan maar los nieuwe banden kopen en de onjuiste retourneren kan wel. Zodra ik de nieuwe heb besteld en de onjuist... Lees meer
Banden besteld voor bijna €400 euro. Bestelling willen annuleren. Klantenservice zegt dat ik ze moet weigeren bij de bezorging. Zijn nu 2 weken verder en krijg opeens een andere bestelling binnen die ik niet heb besteld. Wederom geweigerd. Bandenleader geeft... Lees meer
Bandenleader heeft banden nooit geleverd. Gevraagd alsnog te leveren of volledig aankoopbedrag te vergoeden. Niet geleverd en 50 euro kosten gerekend! Oplichting Lees meer
Op 04-07-2023 4 banden besteld bij bandenleader.nl. Sinds 06-07-2023 staan de 2 trackingnrs stil bij dpd. Ticket aangemaakt bij bandenleader en 1x een reactie van ene Jessica gehad dat ze de vervoerder hadden gecontact en ik zsm reactie kreeg. Vervolgens... Lees meer
Ik heb twee banden besteld en ik heb er maar 1 ontvangen! Het gaat om bestelnummer NL-0623-04456. Track en trace nr is Z0RLLDD6.
Je kan zien op track en trace dat het pakket 9,15kg zwaar is. Ik heb thuis de band... Lees meer
Mijn bestelling is volgens bandenleader.nl en DPD afgeleverd.
Daar zou ook voor getekend zijn.
Wij hebben en geen banden gezien en op het afleverformulier staat wel een soort van kruisje, maar absoluut niet mijn handtekening. Ook heeft de camera deurbel niks geregistreerd.... Lees meer
3 banden besteld ( een voor reserveiwel ) 1 is geleverd. de andere twee zijn zoek. In iedergeval DPD heeft ze niet. Ticket aangemaakt, 1 keer reactie van ene Katrien dat ze het gaan uitzoeken, daarna nog diverse malen gemaild... Lees meer