Klacht: bamboe hoofdkussen en sloop nooit ontvangen.

S.H. S.H. op 13 december 2021 over TW Supply Group in de categorie Online Warenhuizen

Op 2 december 2021 bamboekussen en een extra sloop besteld en betaald bij Bamboekussen.com, onderdeel van TW Supply Group. Nooit meer iets van gehoord. Contactgegevens van dit bedrijf kloppen niet, alle mails worden teruggestuurd als onbestelbaar. Telefoonnummer nergens te vinden.

Ik zou graag alsnog de producten ontvangen en anders zou ik het aankoopbedrag graag teruggestort zien.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar TW Supply Group over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door TW Supply Group in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat TW Supply Group een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TW Supply Group

Heeft op 13 december 2021 om 11:30 geantwoord

Geachte, bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw bestelling reeds verstuurd. Ik verzoek u contact op te nemen met de klantenservice: [email protected] Wij zullen de bestelling dan nogmaals verzenden en gaan ervanuit dat de klacht op die manier is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door S.H. S.H.