Klachten over Bakkerij Cuijpers

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Bakkerij Cuijpers zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Bakkerij Cuijpers in de categorie Bakker

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Te late levering

Klacht van Boersma 31 op 23 december 2014 over Bakkerij Cuijpers in de categorie Bakker

Spullen 16-12-2014 besteld, zou binnen 3 dagen geleverd worden, nu zijn we ondertussen 23-12-2014 en nog niets ontvangen. Dit is dus 1 x maar nooit weer. Auto staat dus al die tijd stil en kan niet gebruikt, zodat ik van... Lees meer

Slazwierder

Klacht van Veenbes op 25 september 2012 over Bakkerij Cuijpers in de categorie Bakker

(Gebruik beschaafde taal en geen scheldwoorden.)ik heb er een gekocht vr mijn zoon op kot . Geef die met hem mee en deze draait niet rond. Na 1 en 1/2 week meld ik mij in de winkel , helaas zonder... Lees meer

Betalingen

Klacht van KoerierGT op 12 augustus 2012 over Bakkerij Cuijpers in de categorie Bakker

Bakkerij Cuijpers te Afferden heeft taarten laten versturen, maar betaalt de rekening niet. Heeft ook niet gereageerd op de meldingen. Bij telefonische contact houdt de eigenaar zich van de domme. Koeriersbedrijven: jullie zijn gewaarschuwd. Het is niet de eerste keer! Lees meer