Klacht: Bagger bedrijf

op 01 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren gasfornhuis besteld bij de wehkamp, die zou vandaag geleverd worden door dynalogic.
Koerier Willem badge id 3593
Order was in behandeling en transport klaar voor vertrek.
Vervolgens kregen we een email zie hier onder.

Beste heer/mevrouw M. VAN WOUDENBERG,

Helaas is er iets mis gegaan in onze planning, hierdoor is de doorgegeven verwachtte aankomsttijd niet meer haalbaar voor ons.

Wij proberen om uw levering in een andere route te plannen zodat we vandaag alsnog langs kunnen komen, mocht dit niet lukken zullen wij contact met u opnemen.

Vervolgens email nummer twee der achteraan gekregen.

Vanwege een planfout kon uw order niet mee met de oorspronkelijke route. Wij hebben geprobeerd om uw order alsnog in een middag/avond route bij uw af te leveren. Echter is dit niet gelukt.
Graag zouden wij een nieuwe afspraak met uw willen maken.

Mijn vriend gebeld dus en kreeg te horen dat niet kan dat de verzending klaar is voor transport omdat de
Koerier ziek is
Ze zouden contact opnemen dat is ook niet gedaan.
Bagger slechte service en klantvriendelijkheid.

Ik was tevreden geweest als ik me pakket had ontvangen. Nu moet ik drie dagen achter elkaar simpel eten met mijn drie jonge kinderen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 januari 2017 om 10:16 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door MarkVanWoudenberg