Klacht: Bagger

op 07 juli 2012 over Skybites B.V. in de categorie Internetproviders

Op de Roompot in Kamperland heb ik een weekvoucher voor internet. Zelf werk ik in de it netwerk sector. Het was voor ons een luxe en gelukkig geen must dat draadloos internet anders ben je mooi de pisang. de snelheid was erg slecht als je al verbinding had. Was vanmorgen vroeger wakker (8uur) en dan heb je internet maar om 9:30 uur ongeveer is het uit met de pret dan kan de infrastructuur het niet meer aan. Dus bespaar je een hoop ergernis en koop geen draadloos internet van skybites. Ik had overigens een goed bereik met mijn apperatuur dus daar lag het aan.

Ik ben tevreden als u mijn bericht gewoon op uw website plaats. Zodat anderen er wat aan hebben. Van skybites hoef ik niks.

Bericht van Skybites B.V.

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw melding op KLACHT.nl in goede orde ontvangen en vinden het erg spijtig indien u problemen ondervond met ons netwerk. Wij kunnen u informeren dat per heden enkel de camping is voorzien van een Skybites netwerk. Op het bungalowpark als ook de stacaravans bieden wij geen garantie meer tot het maken van een internetverbinding, tevens bekend bij de receptie van het park. Wij adviseren u daarom om voorafgaand aan de aanschaf van een voucher het netwerk te testen, daar wij alleen op de camping support kunnen bieden. Onze website, www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden u de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. U bent te allen tijde vrij in uw keuze tot aanschaf van een voucher. Wanneer u op de camping van het park verbleef, had onze supportafdeling u tijdens uw verblijf graag geholpen. Wij vinden het jammer indien wij niet de mogelijkheid hebben gekregen u tijdens uw verblijf verder te helpen. Daar wij een en ander toch erg vervelend vinden zouden wij graag de inloggegevens van de voucher ontvangen zodat wij uw bevindingen mee kunnen nemen in onze evaluatie, echter geeft u aan dat u van ons niets hoeft en dat het niet nodig is om contact met u op te nemen. Om deze reden zullen de melding als opgelost markeren en ons dossier sluiten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Skybites B.V. in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Skybites B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Skybites B.V.

Heeft op 09 juli 2012 om 08:44 geantwoord

Zoals meneer/mevrouw aangeeft, is het niet nodig om contact op te nemen en hoeft meneer/mevrouw niets van Skybites. Om deze reden, zoals tevens in onze reactie aangegeven, markeren wij de melding als opgelost en sluiten ons dossier.

Alle klachten die gemeld zijn door Gebaxke