Klacht: Baggage spoorloos en geen service

op 11 augustus 2017 over Air berlin in de categorie Vliegmaatschappij

25 juli 2017 onze drie koffers spoorloos op vlucht Berlijn TXL naar Milaan LIN. Al onze baggage niet aangekomen. Overstap op Berlijn TXL 1 grote chaos. Nu achteraf totaal geen service en reactie van Air Berlin. Nog steeds geen baggage (3 weken later). Ze reageren gewoon niet. Ook Baggageexpress.de niet. Vreselijk!!!!! Wat een amateurs.

Op korte termijn reactie van AB en bevestiging dat onze baggage in enorme hal met koffers op Berlijn TXL staat. En uiteraard zo spoedig mogelijk onze spullen terug.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Air berlin

Reactie van de melder van de klacht Simon Duijn

1 week geleden - Hartelijk dank. Hebben wij ook reeds meerdere malen gedaan. Ontvang je een standaard bericht dat het ze allemaal erg spijt...neem contact op met Baggageexpress.de.....al zo vaak gedaan en als uitsmijter heb geduld. Maar wellicht dwingen vreemde ogen meer Daarom hartelijk dank!!!

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Air berlin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simon Duijn