Klacht: Baggage 2x wel betaald, niet doorgegeven

op 09 juli 2017 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb op 6 juli 2017 twee tickets van DMK – TPE geboekt via Nokscoot airlines met 2x baggage twv €88,-. Tot mijn verbazing moest ik nogmaals 2x extra betalen voor baggage omdat dit niet is doorgegeven door Supersaver. Verschillende e-mails gestuurd, naar zowel booking@supersaver.nl en customerservice@support.supersaver.nl…. beide keren een bounce mail terug dat het verzendadvies niet geldig is.

Telefonisch ook zeer slecht bereikbaar, internationaal gebeld en kosten gemaakt, maar kreeg niemand aan de lijn.

Graag hoop ik dat het bedrijf nog verantwoordelijkheid wil nemen en mij alle kosten + betaalde kosten wilt vergoeden. Ik hoor graag van dit bedrijf.

Door al deze problemen had ik bijna mijn vlucht gemist.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KennyLm