Klacht: bagage ruim 2 dagen vermist

op 19 september 2018 over Iberia in de categorie Vliegmaatschappij

De bagage was vermist en niemand van Iberia deed ook maar enige moeite om te achterhalen waar de bagage was en wanneer die alsnog afgeleverd zou worden. Telefoonnummer dat door Iberia was opgegeven werkte niet, andere telefoonnummers werkten evenmin, uiteindelijk een telefoonnummer wat wel werkte maar daar spraken ze alleen maar Spaans en hingen op. Tenslotte de klantenservice in de U.K. (!!!!) herhaaldelijk gebeld die 100% (!!!) zeker wisten dat de bagage nog op het vliegveld stond. Taxi genomen naar vliegveld maar geen bagage. Het PIR formulier bleek door Iberia niet goed te zijn ingevuld. We zouden gebeld worden door degene die bagage zou afleveren maar helaas deze koerier mag geen buitenlandse 06 nummers bellen. Bij terugkomst, tot 2 keer toe een klacht ingediend. Computersysteem geeft aan dat klacht correct is ingediend en dat er een bevestiging volgt per email. Geen bevestiging per email gekregen. Via twitter Iberia gevraagd om te hierbij te helpen. Twitter van Iberia adviseert contact op te nemen met de afdeling Left Luggage. Help!!

Als ik een flinke financiële compensatie van Iberia krijg. Niet alleen voor de gemaakte kosten vanwege de vermissing van de bagage: aanschaf nodige kleding en toiletartikelen en taxirit maar ook voor het enorme ongemak en de meer dan vreselijke omgang met klanten door Iberia. Geen enkele service verleend, steeds terugleggen van het probleem bij de klant, niet werkend computersysteem en het toch wel ruïneren van een paar dagen van een duur betaalde vakantie.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iberia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iberia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marjannehuiskes