Klacht: Bagage beschadiging

op 03 april 2013 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte mw./hr.30/3 ’13 aangekomen op Schiphol aangekomen uit Tunesie Enfidha, met vlucht 1016 om 13.30.
Thuisgekomen koffers uitgepakt schoon gemaakt, kom ik tot de ontdekking dat een der wielen aan de onderzijde de koffer was ingedrukt wat scheuring rond het wiel teweeg heeft gebracht.
Garantiebewijs van de fabrikant geraadpleegt, daar staat echter “Als enige schade ontstaat als u per vliegtuig reist, is het belangrijk dat u deze schade aan de betrokken luuchtvaartmaatschappij meldt voor u de luchthaventerminal verlaat. U begrijpt dat men niet de gehele koffer binnenstebuiten keert op de luchthaven, oppervlakkig was het niet te zien, doch de beschadiging is van dusdanige aard dat de koffer waardeloos is als gebruiksartikel.
De koffer voor de eerste maal gebruikt is een maand voor vertrek aangeschaft en heeft gekost € 59.49.
Het betreft een Lambertazzi PP spinner 66cm rood.
Bij deze stelt ondergetekende de maatschappij aansprakelijk
voor de geleden schade.
Gaarne wacht ik op uw antwoord
Mijn adres is A.Taal, Lupineweg 50, 2555 RM den Haag
tel.0703258220 gironr. 1450681.

De vergoeding van de geleden schade.
Het is voor ons de eerste maal van al onze vliegreizen en dat zijn er vele, dat wij een claim indienen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arkefly

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arkefly nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arkefly in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arkefly een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arkefly

Heeft op 18 juni 2013 om 09:39 geantwoord

Wij hebben op 17 juni 2013 telefonisch contact opgenomen met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam ArkeFly

Alle klachten die gemeld zijn door A.Taal