Klacht: Bagage

op 13 juli 2017 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Woensdagochtend vroeg om 2 uur s ochtends aangekomen op cairo airport, 6 van de 8 tassen waren niet meegeleverd, ik vloog van amsterdam via ren transfer op frankfurt naar Cairo. Vluchtnummer LH0584

Op cairo airport een klacht ingedient van de 6 vermiste koffers. Woensdagochtend contact opgenomen met lufthansa Nederland, zij vertelden mij dat de koffers in de vlucht van 3 uur smiddags in egypte aankomen.

Wij weer naar airport in Cairo gaan om de 6 overige koffers op te halen, bleken zij niet aanwezig te zijn.

Wij hebben te horen gekregen dat de koffers pas zaterdag avond opgehaald kunnen worden en niet eerder. Nu lopen wij al 2 dagen rond met dezelfde kleding zonder enige excuses of tegemoetkoming via Lufthansa.

Vluchtnummer van frankfurt naar cairo was LH0584.

Wanneer wij een vergoeding krijgen van de koffers die niet aangekomen zijn en 5 dagen later pas opgehaald kunnen worden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 123Masri