Klacht: Bagage

op 26 januari 2014 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Op zondag 5 januari heb ik een 7 daagse reis geboekt naar Sharm el Sheich.
Mijn bagage is bij aankomst niet aangekomen in Egypte.
Ik heb aangifte gedaan van mijn verloren bagage stuk op de AirPort waarvan ik de bijlage als bijlage zal doen. De gids genaamd Mariëlle gaf aan dat mijn bagage hoogstwaarschijnlijk dinsdag zou aankomen als de koffer nog op Schiphol is. Ik zou maar in de tussentijd spullen moeten gaan kopen. Ik gaf meteen aan dat ik met een burn out op vakantie was en net ontslagen was uit het ziekenhuis na veel bloed te hebben verloren. Ik gaf aan dat ik te moe ben om op pad te gaan om überhaupt buiten het ressort me te gaan vermaken. Mijn jongere nichtje en haar vriendin zijn met een ander doel op vakantie gegaan. Ik ben de volgende dag de markt op gegaan met geen resultaat er wasniks te vinden. De volgende dag heb ik met moeite 2 bikini’s kunnen vinden waarvan het bovenstuk te groot was en het broekje te klein was. Schoeisel is niet te vinden laat staan een simpel slipper. Mijn medicijnen waren niet te verkrijgen in de apotheek via een Hollands stel heb ik een pufje gekregen voor mijn astma. Woensdag kreeg ik pas te horen dat mijn bagage stuk op Schiphol was en dat arke zijn best ging doen de koffer vrijdag via Caïro te vervoeren. Dit is dus niet gebeurt. Mocht mijn koffer op dag van aankomst afhalen. Ik heb een notitie gekregen van de gids dat er bagage stuk bij vertrek hal service air kon ophalen. Eenmaal uit de aankomst hal ging ik naar de vertrek hal. Ik kreeg te horen dat daar niks lag ik moest maar weer richting aankomst hal. Ik ben hier ruim 1 uur mee bezig geweest op en neer terwijl familie aan het wachten was.

Een schade claim per dag gedurende vakantie.

Alle klachten die gemeld zijn door Nada1974