Klacht: badlakens

op 04 juli 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

dacht bij mezelf, leuke actie, “aandachtspunten “sparen voor badlakens, voor onze 6 kleinkinderen + washandjes ! maar helaas, nu ik 8 kaarten vol heb gespaard, blijken de badlakens niet meer leverbaar ! vanochtend bij filiaal Andijk nogmaals geïnformeerd, al een paar dagen , niets ! vorige week wel washandjes genomen maar nu is het op ! na tel contact van een info- balie medewerkster , met filiaal Grootebroek , daar zouden nog 3 keer mint en 3 keer antraciet zijn, dus ik vanavond ruim 8 kilometer op de fiets naar dat filiaal, hebben ze handdoeken voor me weggezet, nu die waren ook nog zat in Andijk , dus zeer teleurgesteld op de fiets naar huis, nu kan ik ze dus niet meer een extra kadootje geven, ben echt heel erg teleurgesteld, groeten B.Kuin Groenewoud uit Andijk.

moet ik een oplossing bedenken ? jullie hebben veel te kort badlakens !wie droogt zich nog af met een handdoek, ? van 050/1 meter ?

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 10 juli 2017 om 16:32 geantwoord

Ik heb voor u in een aantal winkels in de regio geinformeerd maar de hammamdoeken en de douchelakens zijn inmiddels niet meer verkrijgbaar. Wel hebben we nog voldoende handdoeken en deze zijn in vrijwel alle kleuren nog voldoende in voorraad. We kunnen het betreffende artikel ook niet meer bijbestellen, de actie is op=op actie en geldt zolang de voorraad strekt.
Excuses voor het ongemak.
Dekamarkt
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door simonkuin@hotmail.com.