Klacht: badkamermeubel Shallow

op 28 juli 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

01/03/2015 hebben wij bad meubel Shallow gekocht echter erg spijt, je mag toch verwachten dat je een langere periode plezier hebt van je aankoop voor zo`n bedrag.De randen van de kolom kast en de wastafel meubel begint op te zetten dat is wel erg snel ondanks goede ventilatie en de meubel staat zodanig dat er geen water opspat .Klacht is voor gelegd bij Praxis Hengelo en bij de leverancier nu kon ik de kolom kast en de wastafel meubel om ruilen….alleen ik ben er helemaal niet blij mee,ten eerste kreeg ik ook de mededeling dat nu dan de garantie vervalt wie zegt mij dat ik naar een jaar niet het zelfde verhaal hebt, ten tweede zit ik nu ook nog eens met extra kosten om het meubel te demonteren terug brengen omruilen en weer laten monteren…hier baal ik gigantisch van.
Ik ben een alleen staande die geen klusser is.
Ik wordt hier dus blij gemaakt met een dooie mus!

Ik zou pas tevreden zijn als (klusservice van) praxis het weer in orde maakt door het zelf te demonteren en te monteren en omruilen,waardoor ik verder geen kosten hoeft te maken..... waar ik niet voor heb gekozen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 02 augustus 2016 om 11:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door heydari