Klacht: Bad gateway

op 14 augustus 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 13 september 2017 om 09:34 geantwoord

Beste R. Stok,

Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Er kunnen meerdere oorzaken zijn en daarom willen we u vragen om onderstaande punten allemaal te proberen.

1. Sluit uw webbrowser (alle openstaande vensters) en probeer de website opnieuw te openen.
2. Leeg de browsergeschiedenis (cache). Oude data kan er voor zorgen dat u deze melding te zien krijgt.
3. Verwijder de cookies. Inclusief de ‘indirecte cookies’
4. Probeer een andere browser (bijvoorbeeld Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Safari of Opera).
5. Zorg ervoor dat de Flashplayer is ingeschakeld.
6. Start de computer opnieuw op. Sommige tijdelijke computerproblemen kunnen deze foutmelding eventueel veroorzaken.

Kunt u het ons laten weten als het hierna wel lukt om in te loggen.

Groeten,
Het SchoolBANK-team

Heeft op 22 september 2017 om 09:11 geantwoord

Probleem is nog steeds niet opgelost, men erkend ook dat men al maanden dit probleem heeft. HEt PROBLEEM IS DUS NIET OPGELOST.

Alle klachten die gemeld zijn door mstuniek1