Klacht: Bad Gateway 502 blijft aanhouden!

op 27 januari 2018 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Is mij opgevallen, na 15 jaar tevreden lid van Schoolbank te zijn geweest, ik niet meer erop kom wegens melding “Bad Gateway 502”. Dit is al maanden zo en precies begonnen sinds het in handen is overgegaan van Samona (een Puddingmerk?).

Ga vooral zo door Samona….!!

Gewenste Oplossing:

Beschrijven wanneer ik tevreden ben? Wat bedoelt u daarmee? Met mijn leven in algemeen of over de site Schoolbank?
Als het over Schoolbank gaat kan ik alleen maar zeggen dat ik er altijd tevreden over was tot de dag dat hun site veranderde en in handen over ging van die puddingfabrikant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 09 februari 2018 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Piet Groen,

Bedankt voor uw bericht. Wij betreuren dat het niet lukt om in te loggen op SchoolBANK. Helaas hebben wij de afgelopen weken te maken gehad met een storing omtrent het inloggen op SchoolBANK. Wij hebben inmiddels van een groot gedeelte van onze gebruikers vernomen dat het inloggen weer mogelijk is. Wellicht kunt u nogmaals proberen of dit ook bij u het geval is?

Mocht dit niet het geval zijn willen wij u vragen om contact op te nemen met de helpdesk (service@schoolbank.nl).

Onze excuses.

Met vriendelijke groet,
Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door Piet1932