Klacht: Babykamer Yazz

SharonRob op 07 november 2017 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Wij hebben een tijdje terug de babykamer Yazz besteld in de winkel. Het bedrijf zou ons bellen wanneer er een afspraak gemaakt kon worden om het te laten leveren. Vervolgens bellen ze mij op en ik mis net het telefoontje. Ik bel meteen terug, krijg een keuzemenu en wacht, tot de verbinding wordt verbroken vanaf hun kant…3 keer.. ik probeerde het later die dag nog een keer, maar toen bleek de klantenservice maar tot half 5 open te zijn. Vervolgens een dag later uiteindelijk toch nog contact kunnen krijgen met dit bedrijf en het zou op 30 oktober ergens tussen 13 en half 4 afgeleverd worden. Dat werd uiteindelijk kwart over 6…. Ik wilde het achter me laten en was blij dat we de meubeltjes eindelijk hadden. Nu is mijn vriend de kast in elkaar aan het zetten en blijkt dat een van de onderdelen niet klopt. We hebben er van 1 teveel en we hadden zijn broertje moeten hebben… ik heb gisteren een mail gestuurd en vandaag gebeld naar het telefoonnummer dat op de website staat vermeld, maar dat nummer bleek buiten gebruik gezien de verbinding gelijk verbrak (déjà vu) Vervolgens bel ik naar de centrale administratie om eerst nog een kwartier in de wacht te staan en daarna doorverbonden te worden. Toen ik EINDELIJK iemand aan de lijn had zou het allemaal geregeld worden. Ik vroeg wanneer we het op kunnen halen en er werd geen duidelijk antwoord gegeven behalve dat zij het eerst nog moesten bestellen en dat dat wel 2 weken kan duren en soms zelfs nog langer. Ik heb nog naar meerdere mogelijkheden gevraagd en aangegeven dat 2 weken voor een plankje wel erg lang is, maar er werd maar gedaan alsof dat allemaal maar heel normaal is… ik vind dat dus niet normaal en voor mijn gevoel ben ik een nogal afgepoeierd… Zij maken een fout en vervolgens moet ik nog eens 2 weken wachten op een vervangend onderdeel.. Er werd nieteens excuses aangeboden voor dit ongemak.

Ik verwacht in ieder geval een reactie van het bedrijf hierop en ik hoop nu toch dat het missende onderdeel eerder geleverd kan worden zodat wij onze babykamer af kunnen maken. En als dat niet mogelijk zou een tegemoetkoming van de winkel zelf ook op zijn plaats zijn, want op deze manier koop ik nooit meer iets bij deze winkel en zou ik het ook zeker afraden bij mensen in mijn omgeving.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door