Klacht: Baby dry broekjes

op 19 september 2016 over Pampers in de categorie Verzorgingsprodukten

Na 4 kinderen kan ik wel zeggen dat ik echt voorstander ben van pampers baby-dry maar ik kwam eergisteren in Kruidvat en de maat die ik moest hebben was uitverkocht dus was verplicht wat anders te nemen voor mijn kleine meid na veel wikken en wegen viel mij de baby dry broekjes op en aangezien de naam overeen komt dacht ik dan zal dat wel het dichtst in de buurt komen van de baby druk die ik al jaren gebruik maar wat heb ik mij vergist mijn dochter heeft nog nooit zoveel pijn gehad bij haar geslachtsdeel het is helemaal rood en geïrriteerd ze lekt constant door en heeft continue pijn ik vind dit echt een hele slechte zaak terwijl ik echt al jaren fan ben van pampers en nix anders gebruik.het ergste nog van alles is dat ik een reuzenpak heb gehaald daar gaan bijna 2 tientjes aan niets jammer echt heel jammer

Miss een compromis voor de echte baby dry

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pampers

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pampers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hayat1985