Klachten over Baas BV

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Baas BV zijn gemeld. Lees meer >

80% van alle klachten opgelost. Nog 45 klachten nodig voor een plaats in de categorie Bouwbedrijven

80%
5 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
4 klachten opgelost
4.4 /10
5 stemmen
5

Tijdslijn

20 oktober 2017 doet mijn aannemer een aanvraag bij Liander voor een bouwaansluiting. 18 december 2017 schijnt deze binnen te zijn gekomen bij Baas. Vervolgens krijg ik week 7 2018 door als aansluitweek. Dit gebeurd niet en ik krijg via... Lees meer

15-5 mei zou de nummer overdracht plaatsvinden, inmiddels is het 10-6 heb ik meer dan 10 keer naar de zakelijke service-lijn gebeld, wordt morgen mijn nummer afgesloten, heb ik nog geen telefoon en krijg ik van de klantenservice als tip:... Lees meer

Begin januari 2013: Baas BV heeft (in opdracht van Gemeente Breda) werkzaamheden verricht ter vervanging van de gasleiding tussen de hoofdaansluiting en de meter in ons huis. Hierbij is de (net aangelegde) bestrating in onze voortuin opengebroken. Dit is vervolgens gedeeltelijk... Lees meer