Klacht: Onkundige loodgieter

op 02 juni 2014 over B-A-S loodgieters Almere in de categorie klachtmelden

Half april is een loodgieter bij mij thuis geweest voor het ontstoppen van een leiding. Ik heb dit probleem eerder gehad, dus gaf aan welk materiaal de loodgieter mee moest nemen. Helaas had hij dit materiaal toch niet meegenomen, dus moest hij een dag later terugkomen. Helaas kon hij ook het probleem niet verhelpen en hij concludeerde een leidingbreuk op 15-17 meter afstand (op die afstand stuitte hij met spiraal en compressor op een obstakel). Op zijn advies heb ik daarom de gemeente riooldienst laten komen. Zij hebben de leiding uitgegraven en geen probleem geconstateerd en concludeerden dat de verstopping wel in mijn eigen leidingen zat en dichter bij dan 17 meter dus.
Daarom heb ik opnieuw andere loodgieters laten komen en zij hebben met een spiraal de verstopping verholpen op slechts enkele meters afstand. Zij concludeerden dat de eerste loodgieter niet 17 meter diep kan hebben gezeten en dat zijn conclusie niet kan hebben geklopt.
Ik heb nu al meerdere keren telefonisch contact opgenomen met B-A-S loodgieters en met de loodgieter zelf. Ik moest maar schriftelijk contact opnemen, maar op verscheidene e-mails wordt nu al weken niet gereageerd.
Wat daarnaast heel vreemd is: de loodgieter die in eerste instantie langs kwam is van een compleet ander bedrijf (b.a.s. loodgieters) dan het bedrijf dat ik heb gebeld (ontsoppingscentrale.nl). Ontstoppingscentrale ontkent een afspraak met mij voor een loodgieter te hebben gemaakt en de loodgieter van b.a.s. kan geen duidelijkheid geven over hoe hij bij mij terecht is gekomen.
Ik zou graag de onnodige kosten die ik heb gemaakt (148.22 voor loodgieter en 225 euro voor de gemeente), in mijn ogen door onkunde van de eerste loodgieter, terug vorderen.

Als B-A-S loodgieters mij de kosten vergoedt

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over B-A-S loodgieters Almere

Alle klachten die gemeld zijn door Lars-Eric