Klachten over Axender

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Axender zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Axender in de categorie Reclame

42 klachten gemeld
3.2 /10
17 stemmen

Tijdslijn

Geen week folders ontvangen

Klacht van Nelliebaudewijns op 13 april 2021 over Axender in de categorie Reclame

Ik heb nu al twee weken geen week folders gekregen , in de Klaproosstraat valt de folder al op vrijdag in de bus , ik woon in de Herikstraat , en heb er weer geen gehad? Lees meer

bezorging reclame folders

Klacht van John007 op 13 april 2021 over Axender in de categorie Reclame

Hallo, deze week geen folders gekregen. (12 april ) Bezorgers zijn wel in de straat geweest, maar sloegen veel huizen over. Deze adressen hadden geen sticker op de brievenbus. Hoe dan ook.. gaarne weer bezorgen. Lees meer

Weer geen folders

Klacht van Geesien Radelaar op 10 april 2021 over Axender in de categorie Reclame

Dit is nu inmiddels de derde week op rij dat we geen folders krijgen.we melden dit wel vaker en dan gaat het weer een tijd goed maar daarna gaat het weer mis Lees meer

Geen bezorging meer van de folders

Klacht van Wca op 16 maart 2021 over Axender in de categorie Reclame

Al voor de 3e week worden er geen reclamefolders,bezorgd op mijn adres 3437XE/27. Dit betreur ik omdat ik graag keek naar de aanbiedingen....ik ben slecht ter been en naasten doen dit dsn voor mij meenemen..... Ik mis de folders echt.Wat is de reden... Lees meer

Ontvang geen of te laat folders

Klacht van Balou01 op 04 maart 2021 over Axender in de categorie Reclame

Wij ontvangen al enkele weken geen folders meer of te laat. Eerst kreeg ik ze op zaterdag of zondag, nu helemaal niet meer, of heel sporadisch maar dan is het woensdag einde middag / begin avond. Deze problemen heb ik vorig jaar... Lees meer

Geen folders ontvangen!

Klacht van Ineke roodenrijs op 03 maart 2021 over Axender in de categorie Reclame

Al een paar jaar gaat het prima, elke zondag al de folders in de bus, dit weekend en nu, woensdag, niets ontvangen, wij nemen aan dat er een nieuwe bezorger is. Erg vervelend, maakte altijd aan de hand van de... Lees meer