Klachten over Axender

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Axender zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Axender in de categorie Reclame

21 klachten gemeld
2.0 /10
12 stemmen

Axender Complimenten

reclame dubbel in brievenbus

Klacht van chris-51423 op 25 juli 2023 over Axender in de categorie Reclame

sinds enkele weken ontvang ik de reclamepakketten dubbel. Ik krijg het eerste pakket meestal op zaterdagmiddag en het tweede pas op dinsdagavond. (is sowieso te laat als alle acties van bijv. kruidvat ingaan op dinsdagochtend) Ik woon in Schin op Geul op de... Lees meer

Geen bezorging folders

Klacht van Folder bezorg op 05 juni 2023 over Axender in de categorie Reclame

Vanaf 24 april worden er bij ons in het complex geen folders meer bezorgd. Via messenger meerdere keren geprobeerd kontakt op te nemen met Axender maar die reageren totaal niet. Lees meer

Geen folders

Klacht van EHS op 31 mei 2023 over Axender in de categorie Reclame

De hele straat, zo'n 180 woningen, ontvangen al 3 maanden geen folders!!! Axender weigert de klachten in behandeling te nemen!! Lees meer

Geen reclamefolders

Klacht van Diana Moerkens op 26 maart 2023 over Axender in de categorie Reclame

We krijgen om de zoveel tijd geen reclame in de bus, terwijl ze wel hier langs lopen met de folders! En dit is al een paar keer gebeurd, weet niet waarom maar vindt dit echt vervelend! Lees meer

Reclame pakket

Klacht van Vera Schraven op 09 maart 2023 over Axender in de categorie Reclame

Wij krijgen al 4 a 5 weken geen reclame pakket met oa Ah-Liddl-Aldi-Kruidvat-Xenos-Etos enz erin! Ik mis dit erg en snap niet goed of t gestopt of ergens gedumpt wordt. Hopelijk gaan we ze weer snel krijgen! Bij voorbaat dank. Lees meer