Klachten over Axe

Heeft u een klacht over Axe? Wij vinden het heel vervelend dat u een klacht heeft over de douchegeel of deodorant van dit merk en helpen daarom graag!... Lees meer >

Statistieken van Axe in de categorie Beauty & Wellness

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Spuit werkt niet

Klacht van MariaChrista op 24 januari 2021 over Axe in de categorie Beauty & Wellness

Goedemorgen, Ik, fan van Axe Dark Temptation, koop al jaren dit product voor mijn man. Nu heb ik er 1 die niet spuit en zit nog helemaal vol, hoe kunnen wij dit oplossen? Lees meer

Spuitstuk kapot

Klacht van Ethanovic op 14 januari 2021 over Axe in de categorie Beauty & Wellness

Één van mijn nog volle axe chocolate deodorant is kapot gegaan ondanks het gewone gebruik van het spuitstuk (zo noem ik het maar even) en deze kan ik nu niet meer gebruiken Lees meer

Halfleeg

Klacht van Aryensartelet op 17 juli 2020 over Axe in de categorie Beauty & Wellness

Ik kocht 3flessen axa dark bij action en ook 1fles bij Kruidvat maar André en was 3fleesen half leef en die 1ene dark 3/4 leeg dus hierbij vraag ik schade vergoeding want mocht ze niet terug brengen dus weg gesmeten... Lees meer

dagenlang brandende ogen

Klacht van Buis72 op 28 mei 2020 over Axe in de categorie Beauty & Wellness

De douchefris van Axe (type Fresh Bergamot Pink Pepper bevat wel erg veel stoffen waardoor mijn oogballen er bijna uit wisten te branden . Ik heb dagenlang met tranende ogen gelopen. Ik heb deze klachten nooit eerder gehad bij... Lees meer

Malediven

Klacht van Tessa en Heleen zijn cool op 30 januari 2018 over Axe in de categorie Beauty & Wellness

Aangezien ik alleen maar gehandicapten met dit huidige geurtje aantrek, AXE Apollo. Zijn wij van mening dat er een nieuwe geur moet komen. Namelijk de AXE Maldiven. Een exotisch geurtje met een heet tintje. Lees meer

Spuitbus defect

Klacht van Peter476 op 29 september 2017 over Axe in de categorie Beauty & Wellness

Hallo, laatst een fles deo axe africa in combinatie met een douchegel gekregen van mn kids, niet kunnen gebruiken omdat het spuitgedeelte het niet doet. Helaas ook niet de eerste keer. Lees meer

Brandlucht

Klacht van annelinnvanleenen op 20 juli 2017 over Axe in de categorie Beauty & Wellness

Beste meneer/mevrouw, Mijn vriend gebruikt altijd jullie deoderant, dark temptation is zijn favoriet. Helaas heeft hij er nu 1 in gebruik waar een soort brandlucht uit komt. De normale geur word hier heel erg door onderdrukt. In eerste instantie dachten we... Lees meer