Klacht: AX41565715 – telefoon na 4 weken nog niet gerepareerd, klantenservice zeer klantonvriendelijk

Lieveke1 op 29 oktober 2020 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Goedenavond,

In september heb ik de mobiele telefoon van mijn zoon naar de Mediamarkt gebracht om de accu te laten vervangen. De accu was op dezelfde dag nog vervangen. Toen mijn zoon hem thuis wilde opladen, laadde de telefoon helemaal niet meer op. Zaterdag 3 oktober zijn wij weer naar de Mediamarkt gegaan om aan te geven dat de telefoon nu helemaal niet meer oplaadt. Er werd gezegd dat dat kwam door stof in de telefoon. We vroegen of ze toch even wilden checken of de telefoon weer oplaadt na het verwijderen van de stof. Wij zijn toen na een half uur teruggekomen en toen bleek de telefoon het toch niet op te laden.
Ze zouden de telefoon naar Apple sturen en binnen uiterlijk 15 werkdagen zou de telefoon weer opgehaald kunnen worden. Erg vervelend voor mijn zoon, die de telefoon nodig heeft voor school en om bereikbaar te zijn. Een leentelefoon ging helaas ook niet lukken. Verder geen excuses, terwijl de telefoon helemaal niet meer oplaadt en we dus veel verder van huis zijn. Daarom wilden we de €49 die we betaald hadden voor de accu terug, maar dat wilden ze ook niet.
We zijn nu bijna een maand verder en heb niets meer vernomen van Mediamarkt. Vrijdag 23 oktober heb ik naar de klantenservice gebeld. Ze wist ook niet wat de status was van de telefoon. Ze zie dat ze het zou checken en me terug zou bellen. Nooit meer iets gehoord.
Ik hoopte dat de status in de loop van de week aangepast zou worden.
Dinsdag weer gebeld. Klantenservice zei weer dat ze geen idee had en dat ik Apple maar moest bellen!! Ik vroeg of ik haar leidinggevende kon spreken, maar dat ging niet en zij kon Apple zelf niet bellen. Later nog een keer gebeld in de hoop dat ik een klantvriendelijke medewerker aan de lijn zou krijgen, maar helaas, de meneer die ik aan de telefoon kreeg kon mij ook niet helpen en zie ook dat ik teruggebeld zou worden. Nooit meer iets vernomen.
Nu zie ik dat de status 27 oktober is bijgewerkt en dat er staat dat ik aangegeven heb akkoord te gaan met de prijsopgave??? Is dit een vergissing? Zoals gezegd hebben we €49 betaald voor het plaatsen van een nieuwe accu en vervolgens laadde de telefoon helemaal niet meer op.
Hopelijk kunt u me nu helpen en aangeven wanneer wij de telefoon op kunnen komen halen.
Alvast bedankt.
Groeten, Lieve de Kok.
A

Wij zijn tevreden als we de telefoon nu zo snel mogelijk gerepareerd retour ontvangen,

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lieveke1