Klacht: Op de bezorging van de avro bode is de laatste maanden ,, geen pijl op te trekken. Geen bezorging of heel laat,

op 28 november 2019 over Avrobode in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De laatste maanden ontvang ik de avro bode NIET of pas heel laat in de week .
Tot voor een paar maanden geleden ontving ik de gids meestal op dinsdag.
De postbezorger geeft nu aan dat vanaf het distributiecentrum zwaardere pakketten tot het eind van de week moeten wachten. Tot op heden ( donderdagavond 28 november) heb ik nog niets ontvangen.
Wellicht is het mogelijk goede afspraken met post nl te maken, ik overweeg om mijn abonnement op te zeggen als het zo doorgaat.

Gewenste Oplossing:

Nu ben ik NIET tevreden, het duurt al zolang dat je niet van de bezorging op aan kunt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avrobode over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Avrobode in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Avrobode een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Avrobode

Heeft op 09 december 2019 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Schonk,
Wij vinden het erg vervelend dat de bezorging van uw gids niet goed verloopt.
Iedere bezorgklacht die bij ons wordt gemeld, geven wij door aan PostNL.
Bij meerdere achtereenvolgende klachten wordt een onderzoek gestart.
U kunt ervan op aan dat wij er alles aan doen om de bezorging van uw gids weer op orde te krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ina.schonk50@gmail.com