Klacht: niet bezorgd

timmermans.g op 15 mei 2019 over Avrobode in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

van11 tm 17 mei en van 18 tm 24 mei

Gewenste Oplossing:

alsnog bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avrobode over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Avrobode in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Avrobode een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Avrobode

Heeft op 22 mei 2019 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Timmermans,

Zoals telefonisch besproken is alles opgelost.

Uw abonnement wordt met 1 editie verlengd in verband met het niet ontvangen
van de gids van 11 mei 2019. U heeft aangegeven dat de nabezorging van de gids van 18 mei door u is ontvangen en de gids van 25 mei heeft u gisteren
binnengekregen.

Wij gaan ervan uit u naar tevredenheid te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,

Adeline
Klantcontactcentrum Avrobode

Alle klachten die gemeld zijn door