Klacht: gids niet ontvangen

op 10 januari 2020 over Avrobode in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avrobode over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Avrobode in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Avrobode een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Avrobode

Heeft op 16 januari 2020 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Ingen,

Vervelend dat u geen Avrobode heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben uw abonnement verlengd met 1 editie.

Samen met PostNL zullen wij uw klacht zorgvuldig onderzoeken en zo nodig actie ondernemen. Mocht het toch nog eens gebeuren, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk. U kunt uw bezorgklacht 24 uur per dag doorgeven via 0900-9009030 (u betaalt de gebruikelijke belkosten). Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand.
Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Daphne
Klant contact centrum Avrobode.

Alle klachten die gemeld zijn door 8144517