Klacht: avrobode niet ontvangen

Gerrit brandenbarg op 25 mei 2024 over Avrobode in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

avrobode van weekje 21 niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

alsnog bezorgen

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avrobode over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Avrobode in behandeling genomen

Avrobode

Heeft op 28 mei 2024 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Brandenbarg,

Vervelend dat u geen Avrobode heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Wij verrekenen dit met uw eerstvolgende factuur.

Samen met PostNL zullen wij uw klacht zorgvuldig onderzoeken en zo nodig actie ondernemen. Mocht het toch nog eens gebeuren, dan horen wij dit graag.

U kunt uw bezorgklacht vanaf donderdag 15:00 uur op de volgende manieren eenvoudig aan ons doorgeven:

1. Telefonisch via onze speciale bezorgklachtenlijn, 0900-900 90 30 (lokaal tarief). Voor dit telefoonnummer betaalt u geen extra belkosten en er is geen wachttijd
2. Via internet, www.avrobode.nl/contactgegevens

Houd voor het doorgeven van uw bezorgklacht uw abonneenummer 5367677 bij de hand.

Heeft u nog vragen? Veel informatie vindt u op www.avrobode.nl/veelgestelde-vragen
Maar u kunt ons natuurlijk ook bellen op 035-6726850 tijdens werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.

Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Daisy
Klant Contact Centrum Avrobode

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Avrobode een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerrit brandenbarg

Heeft op 28 mei 2024 om 14:40 geantwoord

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Klacht naar behoren opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrit brandenbarg