Klacht: Avrobode niet bezorgd

Piet van Kemenade op 19 april 2024 over Avrobode in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

TV gids niet ontvangen. Ik weet ons abonneenummer niet.
Piet van Kemenade
Polderke 9
5541 GL Reusel

Gewenste Oplossing:

nazending avrobode

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avrobode over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Avrobode in behandeling genomen

Bericht van Avrobode

1 maand geleden - Beste heer Van Kemenade, Vervelend dat er iets is misgegaan met de bezorging van Avrobode. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben wij u deze gids opnieuw gestuurd. Samen met PostNL onderzoeken wij uw klacht zorgvuldig en ondernemen we zo nodig actie. Mocht het toch nog eens gebeuren, dan horen wij dit graag. U kunt uw bezorgklacht vanaf donderdag 15:00 uur op de volgende manieren eenvoudig aan ons doorgeven: 1. Telefonisch via onze speciale bezorgklachtenlijn, 0900-900 90 30 (lokaal tarief). Voor dit telefoonnummer betaalt u geen extra belkosten en er is geen wachttijd 2. Via internet, www.avrobode.nl/contactgegevens Houd voor het doorgeven van uw bezorgklacht uw abonneenummer 5114502 bij de hand. Heeft u nog vragen? Veel informatie vindt u op www.avrobode.nl/service . Maar u kunt ons natuurlijk ook bellen op 035-6726850 tijdens werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. Wij helpen u graag verder. Wij gaan ervan uit hiermee voldoende te hebben ingelicht en wensen u nog veel kijk- en leesplezier met Avrobode. Vriendelijke groet, Ester Klant Contact Centrum Avrobode

Reactie van de melder van de klacht Piet van Kemenade

1 maand geleden - Het is nu woensdag en de post brengt net de AVRObode voor volgende week. Maar géén gids voor deze week. U schrijft op maandag dat de gids voor deze week opnieuw is gestuurd, maar de week is nu bijna voorbij

Reactie van de melder van de klacht Piet van Kemenade

1 maand geleden - Donderdag, en nog steeds geen gids voor deze week

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Avrobode een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Avrobode

Heeft op 26 april 2024 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Piet van Kemenade