Klacht: alweer niet bezorgd

op 15 mei 2019 over Avrobode in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn avrobode is alweer niet bezorgd. Melden via de site lukt niet, ik krijg een melding dat er een onbekende fout is opgetreden. Ook bellen liep niet soepel. Als het nog een keer gebeurt dan zeg ik de avrobode op.

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon de gids bezorgd krijg of op zijn minst gewoon gebruik kan maken van jullie site om hem alsnog aan te vragen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avrobode over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Avrobode in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Avrobode een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Avrobode

Heeft op 22 mei 2019 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw Weenink,

Vervelend dat u geen Avrobode had ontvangen van 18 mei 2019. Onze excuses hiervoor. Uw klacht is doorgegeven aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed.

Ondanks de foutmelding is uw klacht wel door ons ontvangen en u heeft uw nagezonden Avrobode uiterlijk vrijdag 17 mei om 18.00 uur ontvangen.

Graag laten wij u weten dat u een bezorgklacht op 2 manieren aan ons kunt doorgeven: via de abonneeservice op onze website en via ons speciale 0900 nummer. Het nazenden van de gids wordt op deze manier automatisch verwerkt.

Een klacht doorgegeven via het contactformulier of per e-mail wordt niet met voorrang opgepakt en pas later verwerkt. Hierdoor is het vaak niet meer mogelijk om een gids na te zenden.

Op dinsdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na dinsdag 18.00 uur kosteloos door via www.Avrobode.nlservice of telefonisch via 0900-9009030 (24 uur per dag en gebruikelijke belkosten). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit dat onze uitleg u meer duidelijkheid heeft gegeven en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet,

Adeline
Klantcontactcentrum Avrobode

Alle klachten die gemeld zijn door m.weenink