Klacht: DIEFSTAL

op 04 december 2019 over AVG Nederland in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben 2 jaar geleden van KPN naar Ziggo gegaan en heb toen de AVG software verwijderd.
2 jaar niets gehoord (en dus geen AVG gebruikt) blijkt er bij mij opeens nu 2x een bedrag van mijn VISA rekening te zijn afgeschreven.Totaal bedrag Euro 150.98.zomaar zonder toestemming, en je kan nergens contact met AVG krijgen.
Geen telefoonnummer geen E-Mail helemaal niets.Wat moet ik hieraan doen ??

Gewenste Oplossing:

Als er nu opgetreden wordt naar AVG omdat dit schering en inslag is, en dat mijn gestolen geld teruggestort wordt.
Groeten JoopElle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoopEsselman