Klacht: avg virus scanner

op 21 mei 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 1-1-2015 69,99 betaald aan global collect.het heeft gewerkt tot april 2016 en is toen opeens van mijn pc verdwenen.terwijl ik voor 2 jaar heb betaald.

Gewenste Oplossing:

niet dus

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 23 mei 2016 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

23-Mei-2016 Mevrouw Verzantvoort per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door lynn1234