Klacht: AVG virus scanner

op 06 augustus 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betaling van 10 juni 2016 t.n.v. AVG, is nog steeds niet binnen gekomen waardoor ik nog geen virus scanner op mijn pc kan krijgen. Dit is nu bijna twee maanden geleden. Hoe gaan wij dit oplossen want AVG heeft tot op heden nog niets ontvangen. Het gaat op bestelnr. 702-0174981 met bedrag € 28,49 met bijhorende ref.nr. 486724332189. Graag hoor ik Uw reactie. met. vriendelijk groet J.T. Balk

Gewenste Oplossing:

wacht op uw reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 08 augustus 2016 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

8-Aug-2016 De heer Balk per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door joopbalk