Klacht: Autoverzekering telefonisch afgesloten alleen dekking klopt niet

op 08 augustus 2017 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Ik heb telefonisch een tweede auto op mijn polis bij laten schrijven met als opdracht dat deze dezelfde dekking als de eerste auto, die al op deze polis stond zou moeten krijgen. Na 5 dagen krijg ik een aanrijding met een tegenpartij, die ontstaan is door een fout van die tegenpartij. Bij melding blijkt de auto niet in de all risk dekking te zitten, zoals ook de andere auto op dezelfde polis, maar onder de WA casco beperkt en dus wil Centraal Beheer mijn schade niet vergoeden. Nadat er telefonisch toezeggingen zijn gedaan dat de polis met terugwerkende kracht in de all risk dekking gezet zou worden,blijkt na een aantal dagen dat ze dit toch maar niet doen en het zou nu ineens ook niet meer zijn toegezegd. Mijn auto is total loss, de tegenpartij laat niets van zich horen, Centraal Beheer doet niets voor mij, nu kan alleen via de rechtsbijstandsverzekering de zaak laten regelen. Wel al een week zonder auto en een hoop werkuren gemist want inmiddels zo\’n 15 uur besteed aan het bellen met Centraal Beheer, Rechtsbijstand en garagebedrijf. Daarbij moet ik nu zelf een vervangende auto gaan huren en maar hopen dat de tegenpartij dit voor een deel gaat vergoeden.

Als mijn auto met terugwerkende kracht wel in de All risk dekking gezet wordt en Centraal Beheer haar fout erkent en mijn schade snel geregeld wordt. Ik wil niet leuren met een schade auto waar nog geld voor gerekend wordt door de expert en ook niet steeds contact moeten zoeken met de tegenpartij die onwillig is. Daarvoor was ik nou juist all risk verzekerd!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Bericht van Centraal Beheer Achmea

3 maanden geleden - Goedenavond mevrouw Athaboe- van Pijkeren, Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen aan ons kenbaar te maken. Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van Centraal Beheer rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen 10 werkdagen verwachten. Vriendelijke groet, Kenny Webcare Centraal Beheer

Alle klachten die gemeld zijn door HCvP