Klacht: Autoverzekering

op 20 juni 2016 over Interpolis in de categorie Verzekering

Mijn auto is op 20 mei jl. gestolen. Daarop heb ik aangifte gedaan/melding richting Interpolis. Verzekering zou stopgezet worden. De auto is uiteindelijk gevonden, naar een herstelbedrijf gebracht op 23 mei. In dezelfde week is een expert van de Interpolis geweest, heeft aangegeven dat de auto economisch total loss wordt verklaard. Ik heb de week daarop nog een keer gebeld wat de status is of dat er nog dingen geregeld moeten worden. Er werd toen door de behandelaar aangegeven dat ze nu bezig zijn met aanbieders en opkopingen, wat ik niet snap. Tevens kon hij verder niets inhoudelijk zeggen over de verzekering en de vergoedingen die erbij horen. Ik zou de week daarop weer een terugkoppeling ontvangen, een week gewacht, toen heb ik de donderdag weer gebeld, maar ze hadden storing en ik zou nog teruggebeld worden, maar het hele weekend is er weer overheen gegaan. Maandag een contactformulier met vragen gemaild naar Interpolis. Met twee werkdagen zou ik een reactie krijgen, nooit gehad. Wel heb ik de dinsdag een telefoon van een andere verzekeringspartij (Achmea) dat de autosleutels ontbreken en dat ze deze nodig hebben voor technische onderzoek. Vaag. De auto staat er al ruim drie weken en nooit is door Interpolis of herstelbedrijf gezegd dat ik sleutels moest inleveren. De autoverzekering loopt net zolang door totdat het afgehandeld is. Terwijl de auto al vanaf 20 mei niet meer in bezit is blijf ik kosten maken. Ik vind het zuur want ik ben mijn auto al kwijt wat al moeilijk is. En overal achteraan gaan is ook vermoeiend.

Als ik eindelijk meer duidelijkheid krijg over de zaak. En dat ik een keer wordt teruggebeld.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Bericht van Interpolis

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw melding op dit forum. Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen uw ongenoegen kenbaar te maken. Natuurlijk laat ik uw klacht onderzoeken. U ontvangt van één van de klachtenbehandelaars van Interpolis rechtstreeks (dus niet via deze site) een inhoudelijke reactie. Deze reactie kunt u binnen veertien dagen verwachten. Met vriendelijke groet, Klachtenmanagement Interpolis

Alle klachten die gemeld zijn door Jchung