Klacht: Autoverzekering

Jimmy.dp op 14 december 2021 over FBTO in de categorie Verzekering

Ben al jaren verzekerd bij FBTO tot ik 8 dec. een brief ontving dat mijn autoverzekering per 14
Nov. was stop gezet. reden maand oktober was gestorneerd . Hun zeggen dat ze mails en brieven gestuurd hebben die ik nergens kan terug vinden. Netjes was dit zeker niet omdat ik nu nergens meer verzekerd kon zijn aangezien ik als wanbetaler geregistreerd sta.Enkel nog bij de vereende verzekering waar ik sinds gisteren ben verzekerd, dit wel met een premie 4 keer zo duur.
Voor mij lukt dit nu gelukkig, maar ik neem aan dat er genoeg mensen zijn die zich uit financieel oog
niet meer kunnen verzekeren en daardoor flink in de problemen komen. Boete van RDW 400 euro
Mijn jaar premie bedraagt nu ong. 2400 euro. Dat ze dit zo maar kunnen doen over een bedrag van 52 euro dat ik moest betalen kan ik echt niet begrijpen.
Mooi zou het zijn dat ze dit toegeven en mij van die zwarte lijst halen!!!
M.v.g.

Dat dit alles recht ezet word en ik van die zwarte lijst gehaald word met de vergoeding van de kosten die ik nu al gemaakt heb!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 14 december 2021 om 15:15 geantwoord

Beste Jimmy,

Wat jammer dat je verzekering is gestopt wegens wanbetaling. Het is natuurlijk aan jezelf om te controleren of je betalingen wel goed gaan. Daarnaast sturen wij je ook diverse herinneringen. En pas heel wat later zetten wij je verzekering stop.
De consequenties hiervan zijn niet leuk, maar helaas ook niet onterecht.

Groet,

FBTO Webcare

Jimmy.dp

Heeft op 14 december 2021 om 15:19 geantwoord

Lever mij dan bewijs van die herinnering plus een bewijs dat mijn verzekering zou stop gezet worden als ik niet betaal...die hebben jullie niet ..tevens dat ik 3 weken onverzekerd rond heb gereden omdat ik niet wist dat mijn verzekering was stop gezet ...had ik een ongeval gehad waren alle kosten voor mijzelf geweest ..denken jullie daar wel bij na ???

Reactie van de melder van de klacht Jimmy.dp

1 maand geleden - Blijkbaar gaan we hier onderling niet tot een oplossing komen en voel ik mij genoodzaakt om rechtsbijstand of een advocaat in handen te nemen !! M.v.g. Jimmy De Plucker

Alle klachten die gemeld zijn door Jimmy.dp