Klacht: klokveer

op 11 maart 2019 over Autos en Parts Westland in de categorie Garagebedrijven

Ik bestelde voor mijn audi een klokveer met een onderdeelnummer van diegene die in de auto zit, deze raakte kwijt met de post. Kreeg ik een andere opgestuurd met een ander onderdeelnummer en zoals te verwachten viel, deze werkt maar deels. Er werd mij verzekerd, deze zou werken, terwijl audi zelf dit betwijfeld. Nu wilde ik de helft van mijn geld terug omdat ik voor 150 euro een volledig werkende veer wil, zeker omdat dit vooraf bekend was voor hij ingebouwd werd. Er werd mij verzekerd, dit werkt, nu geld besteed voor het inbouwen en werkt het toch niet. Deze kennis kwam uit een volkswagen programma, en men blijft beweren, dit ligt niet aan de veer. Nu dat ding er weer uit moeten halen kost nog meer geld en zij nemen de verantwoording niet, ja ik kan voor nog eens 80 euro en t hele land afrijden hem door hen laten monteren en aan laten melden op de computer. Mijn eigen garage geeft aan dat dit niet echt zo werkt, een schappelijke oplossing had mooi geweest maar kennelijk mag je dat bij dit bedrijf niet verwachten

Ik zou tevreden zijn als erkend werd dat het kan dat het niet werkt, een volkswagen programma is geen audi. Audi geeft het heel duidelijk aan, ik wil de helft van mijn geld terug voor een halfwerkende klokveer. De claxon doet het wel de stuurbediening niet en ik wil niet nog meer geld uitgeven voor iets waar audi van aangeeft, het gaat niet werken omdat de code niet goed is en er een in moet met dezelfde code. Daarbij wil ik ook niet dat er met andere software in mijn auto geklooid word om het werkend te krijgen. Stuur me gewoon de goeie ! Tis niet mijn fout dat de juiste met de goeie code kwijtraakt, dan moet je me vooraf vragen of ik een verkeerde hebben wil die me extra geld kost en waarmee geklooid moet worden, dan kan ik nog nee zeggen. Ik vind dit oplichting en nu dan zeggen haal er maar uit en stuur maar terug, kost het me weer 200 euro want de nieuwe moet er ook weer in, het heeft me al 100 gekost om deze te laten plaatsen! Ondertussen nog weer contact gehad over een oplossing omdat dit bedrijf vind dat ze voldoende doen om tot een oplossing te komen, ik vind mij dwingen nog meer geld uit te geven niet een oplossing, ik vind een oplossing in deze, beiden iets inleveren wat mij verder niks kost, dat is een oplossing, ik heb om een goeie met het goeie onderdeelnummer gevraagd en ik heb niet gevraagd om een met een ander onderdeelnummer. Die is me gewoon maar opgestuurd. En zolang we daar niet komen is het wat mij betreft een onopgeloste klacht. Als mij om te beginnen de goeie opgestuurd was, hoefde ik niet via een klacht om een oplossing te komen uiteindelijk, dan had de auto zelf alles kunnen doen om het te laten werken en waren noodgrepen en geklooi in software om een verkeerde goed te maken niet nodig! Dus beginnen bij het beginpunt en je ongelijk erkennen plus wat service laten zien om t goed te maken. En nee nog meer geld uitgeven bij je al onbetrouwbare bedrijf is dus niet een optie! O en dit staat al eeuwen in behandeling alsof t opgelost zou worden, niet geloven, er is niets opgelost

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autos en Parts Westland

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Autos en Parts Westland in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Audirijdster