Klacht: er word gelogen

op 15 maart 2019 over Autos en Parts Westland in de categorie Garagebedrijven

ik ben niet tevreden met autoparts westland ik heb op 4 maart een motormanagment computer voor een auto besteld mij is aan de telefoon gezegd dat het een complete set is en dat de bezorgtijd 6 tot 7 werkdagen is maar ze zeggen dat ze een factuur gestuurd te hebben maar is gewoon een betaallink en daar bij zit een bijlage met de algemene voorwaarden ik bel daarna terug en ze zeggen dat ze hebben gezegd dat de bezorgtijd 3 tot 12 werkdagen zijn en vandaag 15 maart ontvang ik het onderdeel en krijg alleen een losse motormanagment computer terwijl er aan de telefoon werd gezegd dat het een complete set was ikbel vandaag naar autoparts westland en ze blijven beweren dat ze dat niet hebben gezegd

service kwaliteit is 0
klantvriendelijkheid is 0

als ik krijg wat mij is beloofd vindikhet allemaal best

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autos en Parts Westland over deze klacht.

Bericht van Autos en Parts Westland

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Als u een complete start-set wilt, dan moet u als zoek- term Computer Motormanagment Set vermelden bij de aanvraag die u heeft geplaatst en niet alleen Computer motormanagment met alleen het onderdeelnummer van de COMPUTER die wij hebben geleverd.Dit artikel is zoals wij duidelijk van te voren hebben aangegeven NIET op voorraad bij ons. Als oplossing om uw probleem te verhelpen hebben wij netjes (zoals wij bij ieder client aangeven) 3-12 dagen levertijd aan u vermeldt. U ging hier mee akkoord.Tijdens het telefoongesprek vanochtend hebben wij ook netjes vermeldt dat onze leverancier duidelijk foto's van alleen een losse computer had gemaakt. Dus onze medewerker zal dan niet tegen u telefonisch door geven dat het om een set gaat.Wij hopen u hier mee voldoende te hebben geinformeerd

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Autos en Parts Westland in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mharmankaya70