Klacht: fraude

op 06 augustus 2013 over Autorijschool Zirak in de categorie Rijscholen

ik heb een tijdje geleden bij hem gelest omdat die wat goedkoper was dan andere op het moment dat ik een proefles heb gehad kwam het problemen zoals ik niet per bank kon betalen omdat het voor hem makkelijker was om contant af te rekenen maar goed ben ook zo stom geweest om een bedrag van 300 euro contant te betalen en ik zou dan de eerste beste les 3 dagen later krijgen heb van die 300 euro 2 lessen gekregen en op de derde les begon hij over dat ik hem al 2 lessen schuldig was en dat hij zogenaamd niks meer van die 300 euro wist en dat ik moest bewijzen dat ik hem in de auto betaald hebt maar dag later les ik over hem op klacht.nl dat ik niet de enige ben vandaar dit bericht voor mensen die bij rijschool zirak willen lessen betaal aub via bank want anders ben je je geld kwijt doe je dat toch contant schrijf duidelijk op en desnoods zijn handtekening
p.s zirak is een buitenlands man afkomst( Arabisch) die amper verstaanbaar is en erg agressief hij doet de eerste les erg lief en aardig op het moment als je het pakket bij hem haalt is het over.
trouwens toen ik naar de politie ben gegaan met dit verhaal bleek dat hij ook bekend was bij de politie dus hopelijk word die hier op aangesproken .
meneer zirak ik zou zeggen koop met dat geld die je al die mensen opgelicht hebt wat voor je kinderen

me geld terug

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autorijschool Zirak

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autorijschool Zirak over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autorijschool Zirak nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Autorijschool Zirak

6 jaren geleden - Beste Memotje,Ik ben op zoek gegaan naar jou om de klacht af te handelen. Tevens heb ik contact gehad (aangifte gedaan) met de politie om jou te vinden en het op te lossen, maar helaas zijn jouw adres gegevens niet juist. Jouw naam, adres, e-mail en telefoon nummer kloppen niet en zijn dus ook niet bij mij bekend.Hierdoor ben ik van mening dat de klacht ongegrond is en dit een geval van zwartmaken is. Dit is strafbaar en bekend bij de politie.Als je mij je juiste gegevens door kan geven, dan kan ik dit opnieuw voor jou nakijken. Je kan altijd telefonisch contact opnemen, zodat we elkaar kunnen ontmoeten.Mvg,Zirak

Alle klachten die gemeld zijn door memotje