Klacht: Autorijschool Zirak Oplichting

op 27 februari 2013 over Autorijschool Zirak in de categorie Rijscholen

Het lespakket kost 1600 euro en dat bedrag heb ik in twee termijnen contant betaald. De eerste betaling heeft Zirak genoteerd, maar de tweede betaling is geen bewijs van omdat hij die niet heeft genoteerd. Ik had aangegeven te willen stoppen na 20 lessen, en hij had zei dat het oké was en ik mijn geld terug zou krijgen.
Na heel héél vaak proberen te bellen en hem te bereiken, hadden we afgesproken dat hij bij mij thuis zou komen.
Hij kwam, en ging weg met de conclusie dat hij het zou uitrekenen.
In het daarop volgende gesprek zei hij dat ik niet het volledige bedrag had betaald, en ik heb dus geld schuldig ben.

En nu beschuldigd hij mij er dus van dat ik het hem niet heb betaald,en eist hij zelfs het geld terug!

Nu hij weet dat ik machteloos ben, is dat ook heel goed te merken aan de manier waarop hij praat :

”Ik vind niet leuk dat je mij als leugenaar noemt , wij moeten fatsoenlijk met elkaar omgaan, je mag bij jouw advocaat, politie, en andere instanties gaan , om hulp te vragen voor terug krijgen van jouw geld ,dat heb je nooit aan mij betaald , ik begrijp wel dat je misschien geld nodig hebt ,maar ik kan helaas niet aan iedereen geld betalen
Wanneer wil je de rest les geld betalen?
Heel fijn avond”

Op deze manier wil ik een beetje duidelijk maken dat deze man op een oneerlijke wijze te werk gaat, en dat als je desondanks mijn verhaal en anderen hun verhalen tóch besluit lessen bij Autorijschool Zirak te volgen, je goed op let als het op geld neerkomt.

Hij is niet te vertrouwen

Mijn geld terug krijgen

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autorijschool Zirak

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autorijschool Zirak over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autorijschool Zirak nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Autorijschool Zirak

6 jaren geleden - Beste Laura,De afrekening van 800 euro staat afgetekend zoals de normale gang van zaken op het afspraken kaartje. Samen hebben wij dit ondertekend en ik heb jou hier een kopie van gegeven.Tevens ben ik drie keer bij jou op bezoek geweest en we hebben samen het afspraken kaartje nagekeken en daaruit blijkt dat je 800 euro hebt betaald. Je kan mij altijd weer bereiken voor een kopie van je afspraken kaart met jouw handtekening achter de betaling.Mvg,Zirak

Alle klachten die gemeld zijn door arual