Klacht: Rijlessen / leeftijdsdiscriminatie

op 10 april 2013 over Autorijschool Rouwette in de categorie klachtmelden

Een aantal klachten over deze rijschool.

Na een e-mail namens dochter “om ongenoegen duidelijk te maken”, werd mij duidelijk dat deze rijschool op leeftijd discrimineert. Mijn moeder heeft inmiddels 70 x 50 minuten rijles gehad bij deze rijschool en zou volgens rij-instructeur weleens 120 x 50min rijlessen nodig hebben,ABsurd. Enfin…Een e-mail terug gehad waarin dus letterlijk stond “gezien de leeftijd heeft ….. persoon ook meer lessen nodig” zoals besproken ” sorry, zoals besproken…dus niet” ! Als dit besproken was, dan was mijn moeder er niet aan begonnen. Dit op de eerste plaats. Na 70 x 50 minuten rijlessen heeft betreffende rijschool enkel een hellingproefje en stopopdrachtje gegeven als bijzondere verrichtingen, dat is toch ook niet normaal? Mijn moeder moest op een les volgens het navigatiesysteem rijden, vervolgens zet rij-instructeur de radio aan waardoor persoon niet meer kan volgen wat het navigatiesysteem zegt. Vervolgens praat instructeur alleen maar over privezaken tijdens de les tegen de persoon waardoor persoon zich niet echt meer kan concentreren. Vervolgens kreeg ik ook nog als reactie in mijn mail aan hun, dat als mijn moeder financiele problemen heeft, ik “dochter” maar meer moest gaan werken, dat is toch van de gekken zo’n antwoord, waar bemoeien ze zich in hemelsnaam mee, mijn moeder heeft aan deze rijschool inmiddels 2700 euro uitgegeven, voor niets dus! Men heeft zich simpelweg niet ingezet omdat men wist dat ze gingen stoppen met hun autorijschool, dus nu hoeven ze niet meer hun percentages te halen. Wat rij-instructeur ook deed was om de 1-2 lessen altijd iets prive’s afhandelen, of men moest naar het toilet of hij moest tanken, of hij moest even een andere auto aanschaffen…waardoor weer xxx minuten van mijn moeders rijles afgingen. Schandalig, wat kunnen wij doen, deze rijschool is niet bij bovag aangesloten, ook niet bij de geschillencommissie.

Teruggave geld 2700 euro

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autorijschool Rouwette

Alle klachten die gemeld zijn door gillian34