Klacht: Klacht rijschool Papet

op 09 april 2013 over Autorijschool Papet in de categorie Rijscholen

Eveneens zoals andere gedupeerden een pakket aangeschaft bij deze rijschool zelf. 20 lessen inclusief tussentijdse toets en praktijkexamen. Daarnaast zou je ook een tablet krijgen na de laatste rijles. Na telefonisch contact bleken ook wij in Zeeland gewoon aan te kunnen melden en dat deze rijschool partner scholen zou zoeken door heel Nederland.
Wij hebben voor dit pakket €475,00 betaald. Dit heeft plaats gevonden op 8 augustus 2012. We zouden vanaf januari 2013 kunnen gaan lessen. Na vele malen telefonisch contact te hebben gehad werd ons iedere keer verteld dat ze er druk mee bezig waren en dat we het eind van de week contact zouden hebben met een rijschool bij ons in de buurt.
Sinds een aantal weken kunnen we ook telefonisch geen contact meer krijgen.
2 weken geleden heb ik een aangetekende ingebrekestellingsbrief gestuurd welke niet wordt aanvaard en/of afgehaald op het postkantoor. Dezelfde brief ook per reguliere post een week later en begin deze week een email met deze 2 brieven nogmaals als bijlage waarin ik verzoek per direct het verschuldigde bedrag te retourneren of met de lessen aan te vangen. De termijn om te reageren verloopt volgende week. Indien we dan niet vernomen hebben zullen we aangifte doen bij de politie van oplichting en fraude.
Mijn advies aan iedereen die deze zelfde klacht heeft om dit ook te doen.
Tevens heb ik wat speurwerk gedaan en een aantal adressen weten te bemachtigen die op naam staan van deze persoon.

Wij hebben inmiddels aangifte gedaan bij de politie. Ik wil iedereen aanraden ditzelfde te doen. Hoe meer aangiftes, hoe sterker we staan!!!

Volledige bedrag terug op mijn rekening en opheffinf van de rijschool!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autorijschool Papet

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autorijschool Papet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mihajur