Klacht: Klacht autorijschool Papet

op 10 april 2013 over Autorijschool Papet in de categorie Rijscholen

Ook wij hebben een pakket van € 999,00 voor 40 lessen, tussentijdse toets, examen en de nieuweste ipad bij rijschool papet betaald in augustus 2012. In de mail die we na veel aandringen van ze ontvangen staan leugens over aanvang van de rijlessen en over de rijschool die de lessen gaat overnemen. Deze rijschool heeft niets toegezegt en zal ook het pakket niet overnemen. Iedere keer krijg je een andere aanvang datum te horen. Vandaag een laatste brief verzonden en volgende week een afspraak staan om aagifte te doen. Wij raden een ieder aan dit ook te doen en een klacht bij de Bovag in te dienen. Zij verzamelen de klachten in een aangelegd dossier.

€ 999,00 vermeerderd met € 150,00 administratie kosten terug betalen voor 17 april of de rijlessen laten aanvangen voor 17 april.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autorijschool Papet

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autorijschool Papet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door diri