Klacht: iPad actie van rijschool Papet

op 18 maart 2013 over Autorijschool Papet in de categorie Rijscholen

In augustus 2012 had autorijschool papet een geweldige deal van 40 lessen + tussentijdse toets + praktijkexamen voor 1299 euro. Ik heb al meerdere keren de rijschool gebeld, maar ze nemen vrijwel nooit op en reageren niet op voicemail berichten.
Het laatste wat ik van ze vernomen heb is dat ze de mensen die ver bij hen vandaan wonen bij andere rijscholen onder zullen brengen. Zo zouden voor mensen rondom Utrecht autorijschool Mike (in Utrecht) worden geregeld en tegen mij werd gezegd dat sommigen daar al een afspraak hadden staan. Om dit te verifiëren heb ik rijschool Mike zelf gebeld en de eigenaar zegt nog nooit van rijschool Papet te horen hebben gehad en daar beslist ook niet mee aan het samenwerken is.
Ik krijg sterk de indruk dat ik ben opgelicht. Het is nu 7 maanden verder en ik heb nog steeds geen les ontvangen.

Restitutie van het volledige bedrag.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autorijschool Papet

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autorijschool Papet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kim173