Klacht: klantonvriendelijk, het probleem niet op willen of kunnen lossen

hansbolwerk op 20 mei 2012 over autorijschool Hans Bolwerk in de categorie Rijscholen

2jaar geleden heb ik een nieuwe ford fiesta op lpg gekocht.
De auto is met lpg geleverd door ford. Ongeveer een jaar geleden begonnen de problemen. Als ik rij begint opeens de aan en uitknop van de gas instalatie in de auto te knipperen en te piepen. Dit betekent dat er iets niet goed is met het lpg. Ik heb zelf moeten ontdekken als ik de sleutel omdraai dus de auto afzet en wacht ongeveer 15 seconde en ik start hem opnieuw dan is dat probleem eventjes opgelost. Ik geef autorijles en ik kan vaak niet ergens gaan stoppen. Dus dan moet ik de aan en uitknop indrukken en dan rij ik op benzine. En als ik dan ergens wel kan stoppen dan kan ik de auto pas afzetten. Dit is zeer lastig. Dit gebeurd soms een paar keer per week en soms een paar keer per dag. Ongeveer driekwart jaar geleden, met een aantal bezoeken aan de dealer heeft een bedrijf nieuwe soft-wear erin gestopt WAT NIET GEHOLPEN HEEFT. Dit heb ik aangegeven bij de dealer. De dealer zou hier achteraan gaan. Ik heb weinig van de dealer gehoord. Dus heb weer een aantal keer moeten bellen en op bezoek geweest. Ondertussen ongeveer 2 maanden geleden kon ik geen gas meer tanken want de aan en uitknop gaf een volle tank aan maar was leeg. Dus weer naar de dealer. Toen is er een afspraak gemaakt met een gasspecialist. Toen heb ik ondertussen een week of 3 op bezine moeten rijden. Er was een klep kapot in de gastank. Ik heb een leenauto meegekregen wat een noodoplossing was maar de leerlingen waren hier niet blij mee want de omgaan met die auto was totaal anders. Dus ik kon weer op gas tanken. Maar de aan en uitknop knippert en piept nog steeds dus het probleem is nog steeds NIET opgelost. Waar ik HEEL KWAAD om ben: Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik ben heel vaak naar de dealer geweest waarvoor ik geen tijd heb. Ik moet tenslotte les geven. Mijn dealer is: Vughts. Automobielbedrijf BV plein 1944 NR 11 te Schijndel tel: 0735492352
Vughts zegt elke keer dat ford nederland heel moeilijk doet. In verband met de garantie. Ze moeten elke keer een proceduren opstarten om toestemming te vragen om iets te doen. Het grote probleem is: De klant dus ik moet daarop elke keer wachten dit kost tijd en geld. Ik snap dit niet ik heb 2 jaar garantie en ik moet al 1 jaar VECHTEN voor me garantie. Ik heb toch 2jaar garantie waar blijven jullie met je garantie en je oplossing. Een week geleden ben ik weer naar de dealer geweest. Die zegt nu: Dat ford nederland het probleem terug geeft naar de dealer. De chef van Vughts zegt: Dat hij weer de proceduren op moet starten en moet de auto eerst uitlezen met apparatuur die hij eerst moet aanpassen om dit te kunnen en misschien lukt dit niet zegt hij. Aanstaande donderdag moet ik de auto WEER een dag naar Vughts brengen maar moet eerst bellen of de apparatuur goed is zo niet dan hoef ik hem niet te brengen WAT IS DIT TOCH VOOR EEN BELACHELIJK GEDOE ! En nog iets de gasspecialist heeft en aantal uren er ingestoken en dat vonden ze genoeg. Al steken ze er duizend uren in het prbleem MOET WORDEN OPGELOST. De maat is NU VOL. Ik EIS dat dit probleem op een HELE KORTE TERMIJN WORD OPGELOST.

Ik verwacht zo spoedig mogelijk een antwoord.

Dat het zo SPOEDIG MOGELIJK WORD OPGELOST.

Alle klachten die gemeld zijn door