Klacht: Aanrijding met les auto

Cppieters op 26 juni 2013 over Autorijschool de broers Apeldoorn in de categorie klachtmelden

Wij hebben vanavond een aanrijding gehad met een les auto van rijschool de broers in Apeldoorn de leerling verklaarde dat zei aangaf dat er te weinig ruimte was maar hij de Instrukteur nam het stuur over en zei past makkelijk helaas paste het niet en hebben wij schade aan de auto hij stapte uit en had niet eens het fatsoen om een hand te geven en zicht voor te stellen.hij gedroeg zich nogal rond uit asociaal en hij leek wel onder invloed van drugs te zijn..vervolgens stuurde hij de leerling naar huis toe en die verbood hij met ons te spreken en hij wilde met veel moeite het schade formulier in vullen ook een voorbij ganger zei dat hij zonder gordel onderuit gezakt in de stoel zat te sms’en ipv opletten op zijn leerling..

Dat de schade netjes afgehandeld word en dat deze rij instructeur eens goed
Word na getrokken of hij wel geschikt is als rijschool houder
Rij instructeur..

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autorijschool de broers Apeldoorn

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autorijschool de broers Apeldoorn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door